Exclusieve Persoonlijke Masterclass (NL/EN)

Je wil alle aandacht, ruimte voor vragen, persoonlijke begeleiding en guidance van de coach.

Alle ruimte om te fotograferen, model die alleen voor jouw staat, licht die alleen naar jouw luistert.

Een dag die alleen in het teken staat van leren, ontwikkelen en focus op jouw doelstellingen in fotografie.

Tijdens deze masterclass creëer je samen met de coach prachtige portretten. Niet alleen alle uitleg over dag licht en flits licht om de oude meesters te evenaren maar ook het analyseren van de schilderijen en portretten van de oude meesters, het bestuderen van hedendaagse foto's, het ontdekken van de kleur en licht gebruik van die tijd komt aan bod.

"It is an illusion that photos are made with the camera... they are made with the eye, heart and head.” - Henri Cartier-Bresson

 

 

 

THEMA'S DIE WORDEN BEHANDELD

Portret fotografie: essentials

Oude meesters - compositie, kleurgebruik en lichtgebruik

Props, styling & juiste model keuzen voor jouw fotoshoot

Basis apparatuur en benodigdheden: natural light & strobe

Aandacht voor details

Creatief proces achter de schermen

Conceptontwikkeling

Bewerken van de foto's: kleur, licht, compositie

Verloop en diepte in de foto

Lightroom beeldbewerking - Fine Art

 

 

Kan ik ook overnachten voor/na de masterclass?

Dat is mogelijk in de buurt van deze locatie. Heb je vragen daarover - neem dan contact op met ons  en dan kijken wij even of wij jou kunnen helpen.

Wat heb je nodig?

Spiegelreflex camera met een portret lens. 

Laptop met Lightroom installatie erop.

Voor wie is deze masterclass?

Als fotografie jouw passie is en met name portret fotografie. Deze masterclass is ook zeer populair bij de liefhebbers van Fine Art fotografie. Het is noodzakelijk om basis kennis te hebben van het fotograferen.

 Is this Masterclass available in English?

Yes, you can book an English version of this Masterclass.

Heb je meer vragen?

Stel ze hier.

 

Leerzame en exclusieve praktijk gerichte masterclass 

Deze dag staat in het teken van jou.

Vooraf heb je telefonisch contact met je coach om te kijken naar jouw persoonlijke doelstellingen van de dag.

Gedurende de dag leer jij veel over de oude meesters, kleurtheorie, belichtingstechnieken van het portret in het oude stijl.

We maken heel veel diverse foto's - portretten en headshots - compleet in stijl met een prachtig professioneel model die voor jou klaar staat met sublieme visagie en haarstyling geïnspireerd op "toen".

Je gaat naar huis met heel veel kennis om jezelf verder te ontwikkelen op het gebied van portret fotografie en met geweldige beeldmateriaal. Ook neem je mee de kennis mbt nabewerken van fine art beelden die je gemaakt hebt.

Dat alles in de inspirerende omgeving van een bijzondere daglicht studio die jouw het gevoel geeft er even uit te zijn en je te kunnen concentreren op het ontwikkelen en verbeteren van jouw fotografie.

 

PRAKTISCHE INFO:

 

Deze  masterclass vindt plaats in een inspirerende locatie in Baarn.

De eerste dagdeel zelf is een combinatie van groten deels praktijk m.b.t. fotografie en een theorie deel.

De tweede dagdeel is besteed aan het bewerken vand e beelden die je maakt in Lightroom. Deze is een combinatie van theorie over de kleur en bewerking en bewerking praktijk.

In de prijs is inbegrepen:

- 1 daagse masterclass,

- koffie, thee gedurende de hele dag,

- handfruit,

- uitgebreide biologische lunch,

- lekkers tijdens de koffiebreaks.

Kosten privé Masterclass Old Masters

499,- excl. BTW